2013. június 13., csütörtök

Tablókép óvodai ballagásra

Megmutatom, mit alkottam. Végülis nem volt bonyolult -annyira.
Vettem egy egyszerű, szerelhető képkeretet. Fecsegő egyértelmű jelzésére persze piros kerettel. Vettem még egy csomag szalvétát, jelen esetben halványkéket, amin virágmintás belsejű, nagy szív van, pálcikás buborékszéllel. Vagy mifene is ez. Na, ebből egy lapot ragasztottam a használati útmutatóra. Hova máshova, ugyebár?
Kértem fotókat a gyerekekről. Ezeket képszerkesztő programmal ("Gimp") szív alakba formáztam, majd a szíves fotókat Szövegszerkesztőben méretazonossá és nyomtatóbaráttá varázsoltam. A kész szíveket színes nyomtatóval normál* papírra nyomtattam, majd kivágtam a kész képeket, és rátettem a szalvétára. De csak azért, hogy egyenként lefotózhassam őket, mert összeragasztva ez nem lesz lehetséges. A kíváncsi szülőknek meg csak kell tudnom mutatni valamit.
Aztán félbehajtottam a szíveket, és oldalukkal egymáshoz ragasztottam őket. Száradás után a szalvétaszívre ragasztottam a mostanra lapozgatható szív-kép-sorozatot. Voilá, ennyi. 
Annyit trükköztem még, hogy a képkeret üveglapját  -mivel a lapozgatás igénye folytán előre nem tehetem- a szalvétás lap és a hátlap közé belehelyeztem a keretbe. Így két legyet ütöttem egy csapásra: eltűnt egy sérülékeny üveglap, és a képkeretet fixen tartó kapcsok sem mozgolódtak tovább olyan könnyen. 
Nem lett rossz, ugye?


az alap: képkeret, benne a szalvétaháttér


gyerekfotó mutatóba 1.


gyerekfotó mutatóba 2.


gyerekfotó mutatóba 3.

ilyen, amikor kész
 
ilyen, amikor lapozódik :)


ez pediglen az ötletadó minta


*: Azért pont a sima, normál lap a nyerő, mert amikor hajtani kell, az összes többi repedezne, töredezne a hajtás mentén és tova..





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...