2013. július 11., csütörtök

Megcsináltuk a házi vienettát is

Ennek az ötletét is innen vettem, természetesen:
http://gyereketeto.blogspot.hu/2013/06/vienetta-hazilag.html

Csemeték örültek, bár a csokilapok készítésének fortélyára nem jöttem rá egyszeri készítés közben. Az a bajom, hogy ha egyszerre olvasztom fel az adag csokit, akkor, mire egy lapnyi megszilárdul belőle, a többi egybefagy a lábosban. Merthogy abban az edényben, amibe a fagyi is kerül, egyszerre csak egy lapnyit tudok szilárdítani a csokoládéból. Most vagy több edénnyel dolgozom, vagy egyszerre csak kis adagnyi csokoládét olvasztok fel.

Mindegy. Nem központi kérdés. Mindenhogy jó lesz a fagylalttorta így is, úgy is.
A készítésről van több képem is, a végeredményről meg egy. Azt is éppenhogy elcsíptem, mert mindenki csak újra és újra kért a születésnapi tortámból. Nekem nemhogy fotózni, enni sem volt időm :))

mi letakarítjuk a habverő lapátját - szájjal persze

egy sor habra egy kis csoki

hab rendezés alatt

zizi-hernyó tetődísznek
na, ilyen lett ehető állapotban

1 megjegyzés:

  1. Ez milyen jó!! Ezt én is kipróbálom! :) Nálunk fagyiból a sok sem elég! :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...