2013. július 10., szerda

Lábtörlő

Két vinnyogó, nyűgős bárányhimlős mellett mi mással is rukkolhattam volna elő a minap ebédre? Csakis valami nagyon extrém dologgal. Azt már egy ideje dédelgetem magamban, hogy minden ételnek valami ismeretlen nevet -számukra ismeretlen nevet- adjak, amin egy kicsit elkérődznek, hogy mi is lehet, addig meg én szépen szusszanok egyet, de hát nem forgott az agyam... Aztán mégis pördült egyet, és bekattant ez:
http://gyereketeto.blogspot.hu/2012/10/ebedre-labtorlo.html

Gyorsan ki is mentem a konyhába még éjjel, és megnéztem, minden akad-e hozzá. Hát, akadt. Reggel beraktam a hozzávalókat a kenyérsütő-gépbe, egy gyors összeszerkesztésre, aztán 1 órával ebéd előtt nekiláttam cifrázni a dolgot.
Ilyen lett:

kelesztés és fűzés után

sütés után

Tényleg bejött. Gyorsan ment, gyorsan sült. Tényleg finom volt.
ÉS TÉNYLEG sokat agyaltak rajta a lányok (is), hogy milyen étel is lesz ez az izé, amit anya beharangozott...

Evés előtt bármivel meg lehet öntözni: ketchup, mustár, majonéz, kefír, vagy egy kis bármi. Nálunk speciel répafőzelék járt hozzá.

a maradék a sütés után (3 darab virsliskifli)

ilyen a kanálon (répafőzelék és egy falat lábtörlő)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...