2012. szeptember 7., péntek

Jönnek az aludttejes dolgaim 3.

3. Aludttejes pogácsa krumpli nélkül. Gondoltam, egy sós variációnak ideális lesz, lányok rajonganak a pogácsákért. A szokásos pogácsatésztát gyúrattam be a kenyérsütő robottal, csak tuningoltam rajta egy jó adag aludttejjel -folyadék és zsiradék gyanánt-, valamint egy darab eidami sajttal.
Eredmény: párom szerint az eddigi legjobb pogácsám. Szerintem és a lányok szerint viszont felejthető élmény volt. Eléggé meglepett jellegtelensége, a sajt ízét nem is éreztem, ráadásul kevés só került bele. (Ez utóbbitól mindig félek, sose mérem ki pontosan, és vagy sok lesz, vagy iszonykevés... Mea culpa.) A tészta viszont remek jó lett, valóban - de nem tudott igazán kárpótolni.. Nem baj. Majd legközelebb oreganot teszek bele. Vagy krémsajtot.

Összességében: ha az ízesítést túl nem cifrázom, jó lett volna.
  • Előnye: egyrészt a kenyérsütő ügyessége, ami nekem "szabadidő" , máshol tehetem magam hasznossá addig; másrészt a tészta álomszerű állaga: élmény volt vele dolgozni, úgy szaggatódott, mintha ott se lettem volna
  • Hátránya: csak az aludttejtől nem lesz más, mint egy pogácsa.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...