2012. július 31., kedd

Kutyakeksz

Észrevettem, megtaláltam, kétszer is elolvastam, és tudtam, ha itt lesz a szarvasi nagymama, együtt megcsináljuk a lányokkal. Mármint Virág blogján a kutyakekszet. Így is lett. Talán nem lett annyira szép, mint az övéi, de kelendőnek kelendőek lettek. Még a cukorbeteg családtagok is kaphattak belőle, mert rájuk is gondol(tam)tunk. :) Szerencsére. Jó érzés volt. Készíteni is, illatot fogni is, kínálni is, adni is. Köszönöm a receptet és az ötletet, kedves Virág, ezúton is!




 



Ja, majd elfeledtem: mi franciadrazséval operáltunk a szemeknél, és apró ezüst-arany tortadekor-golyókkal a szeplőknél.

a drazsé, a pillangó és a flancos gyöngyök kék kupakos üvegcséje
 
a szeplős szekció

A "napocska" viszont Tipegő saját ötlete volt, és meg is kreálta, mire rájöttünk, mint magyaráz. Elképesztő babalélek :)

Tipegő napocskája

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...