2012. február 25., szombat

Álarc farsangra 2.

No, és akkor itt van a folytatás.
Gyorsan ideillesztem a két előző maszk A4-es papírra skiccelt sablonját, amit én csináltam már (sajnos a fotójukat is...),



és az utánuk jövő generációkról (álarcokról) készült fotókat. Ezekhez vettem egy jó adag dekorgumi-lapot, egy kis hobbyragasztót és egy 4m-nyi adag, most éppen fekete gumis cérnát. Aztán rajzoltam, vágtam és ragasztásra előkészítettem.
Aztán egy jeles szerdán vállalkozó kedvű anyukák és csemetéik szépen készre ragasztgatták őket. Csak ilyen egyszerűen.

a tigris

a medve

az udvari bohóc

a (saját) cica

a (saját) nyúl

a (bocskoros mérges) gomba

és a katicabogárka


Jó farsangolást Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...